بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی حوزه کودک و نوجوان

در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ثلاث باباجانی و باحضور مسئولین، نشستی به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه کودک و نوجوان تشکیل و در این نشست مشکلات و آسیب های اجتماعی این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در کانون شهرستان ثلاث باباجانی و باحضور مسئولین، نشستی به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ی کودک و نوجوان تشکیل و در این نشست مشکلات و آسیب های اجتماعی این حوزه  مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در این خصوص گفت : برگزاری چنین نشست هایی راه‌کاری است که با تعامل با مسئولین بتوان آسیب ها و چالش های موجود را مطرح نمود و به منظور به کارگیری امکانات موجود و هم افزایی با دیگر نهادها، مسائل موجود را مورد بررسی قرار  داد و طی فرآیندی برای رفع آنها اهتمام لازم را به کار گرفت .

بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی حوزه کودک و نوجوان
در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ثلاث باباجانی و باحضور روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بهزیستی و نیز جمعی از نویسندگان حوزه ی کودک و نوجوان ، فعالین مدنی نشستی به منظور برسی مسائل و مشکلات حوزه ی کودک و نوجوان تشکیل و در این نشست مشکلات و آسیب های اجتماعی این حوزه  مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی حوزه کودک و نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =