بزرگداشت سی‌ وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)در کانون استان همدان

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در مراسمی معنوی یاد و نام معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه‌ی فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد کارکنان و مربیان اداره کل کانون این استان در گلزار مطهر شهید گمنام واقع در دانشگاه فرهنگیان شهید مقصودی حضور پیدا کردند و  به غبار روبی و عطرافشانی مزار این شهید عزیز پرداختند. در آیین عطر افشانی، معصومه ابراهیمی ضمن توضیحاتی از روند خاک‌سپاری این شهید ۱۹ ساله مرتبه و منزلت ایشان را بسیار بالا برشمرد و گفت: حاجاتتان را به واسطه این بزرگوار از خدا طلب کنید ؛ چرا که من این شهید را بین خود و خدایم واسطه قرار دادم و حاجت روا شدم.
در ادامه همکاران علاوه بر حضور در نمازخانه دانشگاه به استقبال خادمین حرم مطهر رضوی که حامل پرچم بارگاه منور این امام همام بودند آمدند و دستان خود را متبرک به این پرچم کردند در حین این مراسم معنوی، محمد مهدی روحی، مداح اهل‌بیت و یکی از اعضای اسبق و موفق کانون پرورش فکری با نفسی گیرا دلهای حاضران را راهی  بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج آقا علی‌بن موسی الرضا(ع) کرد.

بزرگداشت سی‌ وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)در کانون استان همدان
قرائت زیارت عاشورا ذکر و یاد حضرت امام (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد دیگر برنامه‌ی این مراسم بود.
گفتنی است کارکنان  ساعت ۷ صبح با تجمع در مقابل اداره کل، این مسیر را تا دانشگاه فرهنگیان پیاده روی کردند.

بزرگداشت سی‌ وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)در کانون استان همدان

بزرگداشت سی‌ وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)در کانون استان همدان بزرگداشت سی‌ وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)در کانون استان همدانپیاده روی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =