جشن آغاز فعالیت‌های تابستان در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: شرایط گوناگونی وجود دارد که خانواده‌ها را از تحقق اهداف‌شان در خصوص فرزندان دور می‌کند اما کانون با بهره‌مندی از مربیان متخصص و امکانات خوب، محیطی امن برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم آورده تا نگرانی خانواده‌ها را در این زمینه رفع کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن آغاز فعالیت‌های تابستان با حضور همکاران و اعضا در کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون سخنان خود، در جمع اعضای مرکز مجتمع زاهدان را با قصه‌گویی با مفهوم و نتیجه کنار زدن موانع برای ایجاد فرصت های جدید در زندگی اینچنین بیان داشت که: اگر ما بتوانیم مشکلاتی را، که در مسیر زندگی ما قرار دارد، کنار بزنیم اتفاق‌های خوشایندی برای ما رخ خواهد داد.
محمدرضا سالاری در ادامه با اشاره به حضور اعضا در جشن آغاز فعالیت‌های تابستان عنوان کرد: شما برای حضور در این جشن، برنامه‌ریزی کرده و موانعی را از پیش روی خود برداشته‌اید تا در کانون حضور پیدا کنید و با این کار مسیر جدیدی آغاز کرده‌اید.
وی، که در جمع خانواده‌ها صحبت می‌کرد، خطاب به پدر و مادرها گفت: شرایط گوناگونی وجود دارد که خانواده‌ها را از تحقق اهداف‌شان در خصوص فرزندان دور می‌کند اما کانون پرورش فکری با بهره‌مندی از مربیان متخصص و امکانات خوب، محیطی امن برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم آورده تا نگرانی خانواده‌ها را در این زمینه رفع کند.
سالاری سپس با بیان قصه‌ای دیگر برای اعضای کانون مبنی بر ضرورت شکرگزاری از نعمت‌های خداوند، گفت: خدای مهربان، هر آنچه را که ما لازم داریم در اختیارمان قرار داده است اما شاید آنچنان که شایسته است، قدردانی نکنیم.
مدیرکل کانون سپس افزود: همه‌ی ما باید پیوسته نعمت‌های خداوند را به خودمان یادآوری و همواره از او تشکر کنیم.
وی در پایان از همه‌ی اعضای خوب کانون و پدر و مادرهای آنان خواست برای توفیق همکاران مجموعه‌ی کانون در امر خدمتگزاری به این سرمایه‌های کشور دعا کنند.
گفتنی است پس از سخنان مدیرکل کانون برنامه‌های متنوعی برای این جشن در نظر گرفته شده بود که از آن جمله می‌توان به غزلخوانی عضو کودک کانون، فلوت نوازی، دف نوازی، اجرای سود محلی، اثرخوانی و دکلمه اشاره کرد.
پایان‌بخش این برنامه‌ی خاطره انگیز، تقدیر از اعضای هنرمند کانون بود که هدایای خود را از مدیرکل کانون گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =