کد خبر: 326347
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
بازدید 333
تابستان گرم کانون گیلان درپیش است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه این مجموعه آغازشده و تا دوم تیر سال ۱۴۰۲ ادامه خواهدداشت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی با اعلام این خبر اظهارکرد: کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت آینده‌سازان، از اهداف اجرای بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی است.

مدیرکل کانون استان گیلان در ادامه به عناوین برخی از کارگاه‌های حضوری و مجازی اشاره‌داشت و اظهارکرد: آموزه‌های مربیان و مدرسان این مجموعه در قالب فعالیت‌های عمومی و کارگاه هنرهای تجسمی، نمایشی و آوایی، ادبی و علمی ارایه‌می‌شود.

او هم‌چنین، برپایی کارگاه‌های حال‌خوش‌زندگی و پرورش خلاقیت را از دیگر فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام‌کرد و افزود: پرورش حس دینی، پیوند افزون‌تر با کتاب، ارتقای سطح دانایی و توانایی مخاطبان و ایجاد پل‌های ارتباطی میان مربی، عضو و خانواده، از اهداف اجرای این برنامه‌ها به‌شمارمی‌رود.

وی فرصت ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری و مجازی  کانون را  تا دوم تیر سال ۱۴۰۲  عنوان‌کرد و افزود: این کارگاه‌ها سوم تیرماه آغازشده و تا ۱۸ شهریور سال‌جاری ادامه‌می‌یابد.

سیدجلیل میرعظیمی درهمین‌حال، گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال را مخاطب فعالیت‌های کانون پرورش فکری دانست واز گستره اجرای فعالیت‌های هدف‌مند این نهاد در سطح استان برای کودکان و نوجوانان سخن‌گفت.

او ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، ۳ مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری و هم‌چنین، مرکز مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون گیلان را بستری مناسب برای خدمات‌رسانی به آینده‌سازان خواند و از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای همراهی با فعالیت‌های تابستانه این‌مجموعه دعوت‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =