ویژه برنامه‌ی«دوستی با محیط زیست» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

همکاران و اعضای مرکز شماره ۴ کانون کرج، با دعوت از پاییزه طاهری، مربی فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در حوزه‌ی محیط زیست، ویژه برنامه‌ی دوستی با محیط زیست را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نادیا باقری، مربی مسؤول مرکز شماره ۴ کانون در کرج ضمن اعلام این خبر گفت با توجه به این که  ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه به عنوان هفته‌ی محیط زیست نام گذاری شده بود و  شعار محوری این هفته " نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی" بود بر آن شدیم تا به منظور تعامل با همکاران دیگر استان‌ها و استفاده‌ از شیوه‌های آموزشی خلاق آنان و بهره‌گیری از تجربیاتشان و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با چگونگی حفاظت از محیط زیست، ویژه برنامه‌ی دوستی با محیط زیست را در ظهر روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ در مرکز اجرا کنیم .

با قری افزود، پاییزه طاهری، مربی مسؤول فرهنگی مرکز شماره ۲۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران،  که از قصه‌گویان و مدرسان قصه‌گویی کانون است،کار خود را با اجرای یک قصه‌ی محیط زیستی  شروع کرده و در ادامه مختصری از فعالیت‌های محیط زیستی خود را در ارتباط با  حفاظت از محیط زیست را  در قالب یک ویدیوی کوتاه به کودکان و نوجوانان و همکاران مرکز، نمایش داد.

ویژه برنامه‌ی«دوستی با محیط زیست» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

ویژه برنامه‌ی«دوستی با محیط زیست» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

باقری افزود در ادامه‌ی این ویژه برنامه کودکان و نوجوانان از طریق پخش ویدیوی کوتاه هر چه بیشتر با پاییزه طاهری،میهمان برنامه آشنا شدند.

مسؤول مرکز شماره ۴ کانون کرج افزود طاهری در دنباله‌ی این ویژه برنامه در مورد اهمیت فرآیند بازیافت، چگونگی تفکیک زباله‌ها در منزل، تولید خشکاله برای دام‌ها و متالایزها و مواد آلومینیوم دار در پوست برخی خوراکی‌ها مانند چیپس و پفک برای مخاطبان صحبت کرد.

باقری گفت در پایان این برنامه نیز هدیه و  لوح تجلیلی با امضای مهری فلاح، سرپرست کانون البرز با حضور جمعی از کارشناسان کانون البرز، به میهمان این برنامه اهدا شد.

ویژه برنامه‌ی«دوستی با محیط زیست» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =