چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار شد

شورای آموزش و پرورش استان اذربایجان‌غربی با حضور مدیران کل کانون، آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اذربایجان‌غربی برای چهارمین بار تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی، بررسی ابعاد تفاهم نامه همکاری کانون و سازمان آموزش و پرورش استثنایی و ارائه گزارش از اجرای طرح کانون مدرسه عناوین دو دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان با تأکید بر حق مسلم کودکان و نوجوانان داری نیازهای ویژه در بهره‌مندی  از برنامه‌های کانون، رویکرد مرکز فراگیر کانون استان را توسعه‌ی کیفی فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد.

زهرا آب سوران افزود: همکاری در ارائه خدمات شایسته به کودکان و نوجوانان به عنوان مخاطبان مشترک کانون، آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به عنوان هدف واحد هر ۴ دستگاه می‌تواند زمینه ساز ظهور ایده‌های خلاق و کارآمد در بسط و گسترش این همکاری‌ها باشد.

مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه، تشکیل شورای آموزش و پرورش استان را فرصتی مغتنم در پیشبرد اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر کرد و بر تداوم جلسات این شورا با پیگیری جدی مصوبات تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری رئیس دانشگاه فرهنگیان  استان نیز در این جلسه از آمادگی کامل دانشگاه فرهنگیان در راستای تعامل و همکاری‌های سازنده در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی شورا خبر داد.

رحمانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز بر هم‌افزایی در اجرای کامل مصوبات تا حصول نتیجه‌ی مطلوب اشاره کرد.

در ادامه، مدیرکل کانون استان با اعلام رضایت از فرآیند اجرایی طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی گذشته، به ارائه‌ی گزارش آماری و مصور در خصوص این طرح پرداخت.

بحث در خصوص پروژه‌های عمرانی، تجهیزاتی و زیرساختی دستگاه‌های عضو شورای آموزش و پرورش استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =