استفاده از ظرفیت فعالیت‌های کانون در پیشبرد اهداف دینی

امام جمعه شهرستان خاش در دیدار با همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این شهرستان بر لزوم استفاده از ظرفیت فعالیت‌های کانون در پیشبرد اهداف دینی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو خاش با امام جمعه‎ی  این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه خاش در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری گسترده‌ی کانون در اجرای برنامه‌های محوری در سطح شهرستان گفت: کانون پرورش فکری با انجام فعالیت‌های هدفمند، نقش موثری در توانمندسازی کودکان و نوجوانان دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان ادامه داد: با توجه به اوقات فراغت فرزندان و لزوم برنامه ریزی برای استفاده بهینه از این امر، کانون یکی از محل‌هایی است که در این زمینه نقش موثری دارد.

وی سپس افزود: اجرای فعالیت‌های دینی برای کودکان و نوجوانان یکی از وظایف مهمی است که باید همواره در دستور کار ما قرار داشته باشد و کانون با توجه به فعالیت‌های متنوعی که دارد باید در این زمینه برنامه ریزی ویژه‌ای داشته باشد.

در ادامه اسما مسعودی، مربی- مسئول مرکز شماره دو خاش گزارشی از فعالیت‌های کانون و برنامه‌های آن برای تابستان ارایه داد و آمادگی مربیان و اعضا را برای نقش آفرینی در ویژه برنامه‌های محوری شهرستان اعلام کرد.

استفاده از ظرفیت فعالیت‌های کانون در پیشبرد اهداف دینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =