کد خبر: 326407
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
برگزاری دوره  آموزش مربیان آزاد هنری

طی نشستی مربیان آزاد هنری مراکز در تابستان، با اصول و مبانی هنرهای تجسمی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در نشست مربیان آزاد هنری مراکز در فصل تابستان ، این مربیان با اصول و مبانی هنرهای  تجسمی  آشنا شدند.

نصرتی  مربی هنری اسفراین  با ۲۲ سال سابقه فعالیت در حوزه نقاشی و جعفریان مربی هنری شیروان در این نشست از تجربیات خود گفته و مربیان آزاد را  با روند آموزشی کانون آشنا کردند.

در این نشست که ۱۰ نفر از مربیان آزاد هنری کل استان حضور داشتند درباره فعالیت در کانون با هدف پرورش و رشد خلاقیت در کودکان بحث و گفتگو شد.

زکیه نصرتی مربی نقاشی با ۲۲ سال سابقه  که سالهاست شاگردانش در مسابقات بین الملی حائز رتبه می شوند در این  دیدار صمیمی و گرم به ارائه طرح های نوین و خلاق ، ایده های به روز و کارآمد در جهت درآمدزایی مراکز، شناسایی استعدادهای هنری، رشد و پرورش کودکان و نوجوانان و جذب آنان از کودکی تا نوجوانی و جوانی پرداخت.

هر یک از مربیان نیز  با بیان نظرات وایده های خلاق، در ارتباط باهمزاد پنداری با اعضا،  ارتباط چهره به چهره، با هدف ایجاد فضایی با نشاط و هدفمند در مراکز کانون بحث و گفتگو کردند.

در پایان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی در جمع این مربیان با بیان اینکه مربیان می توانند از  تجربیات کارشناسان کانون مشورت بگیرند گفت:پرورش خلاقیت و تلاش مربیان به اجرای فعالیت ، در چهار چوب اهداف  کانون از مهم ترین  دغدغه های کانون پرورش فکری استان است.

برگزاری دوره  آموزش مربیان آزاد هنری

برگزاری دوره  آموزش مربیان آزاد هنری

برگزاری دوره  آموزش مربیان آزاد هنری

برگزاری دوره  آموزش مربیان آزاد هنری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =