زنگ قصه گویی در کانون شاهین شهر نواخته شد

هم زمان با سراسر کشور به مناسبت ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی زنگ قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، همزمان با آئین کشوری ثبت ملی قصه‌گویی و مراسم تجلیل از مفاخر و پیش‌کسوتان عرصه فرهنگ و هنر ، در تاریخ ۲۳ خرداد ماه 1402 در راستای پاسداری از میراث ناملموس ایران اسلامی ، نوای قصه های شنیدنی در مرکز شاهین شهر طنین انداز شد و کودکان و نوجوانان به استقبال قصه های ماندگار رفتند .

زنگ قصه گویی در کانون شاهین شهر نواخته شد

در این رویداد زیبا ضمن گوش سپردن به آوای قصه گویی مربیان کانون با همراهی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در کنار نسل امروز : نشست صمیمانه با محوریت معرفی هنر قصه گویی واهمیت آن ویژه مخاطبان، اجرای سرود نیایش توسط اعضای کودک ، برپایی مسابقه قصه خوانی آهوی گردن دراز و قصه‌های یک صفحه ای همراه با نگارش داستان کوتاه درباره قصه ها ، اجرای قصه گویی خلاق با ابزار با عنوان یک تکه نان ، تصویرگری پیام موضوعی قصه ها توسط مخاطبان به همراه قصه گویی اعضا ومربیان مرکز از برنامه های اجرا شده این روز شیرین و به یاد ماندنی در کانون شاهین شهر بود .

زنگ قصه گویی در کانون شاهین شهر نواخته شد

گفتنی است زنگ قصه گویی در همه مراکز کانون استان اصفهان با ویژه برنامه های خاص هم زمان با سراسر کشور به مناسبت ثبت ملی قصه گویی نواخته شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =