برگزاری نوزدهمین نشست انجمن شعر نوجوان آینه‌های ناگهان مراکز حوزه‌ی آبادان و خرمشهر

نوزدهمین نشست انجمن شعر نوجوان آینه‌های ناگهان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبادان و خرمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نوزدهمین نشست انجمن شعر آینه‌های ناگهان با موضوع نقد و بررسی آثار نوجوانان و با حضور احسان کوشامهر شاعر و منتقد ادبی و اعضای مراکز شهرستان خرمشهر، به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ این شهرستان تشکیل شد.

کوشامهر ادبیات را هنر زیبا گفتن و رسا گفتن معرفی کرد و گفت: ادبیات با تمام فنون، شگردها و شیوه‌ها کاربردی، بر تأثیر کلام و زیبای آن می‌افزاید.

این شاعر و منتقد ادبی، استعداد، علاقه‌مندی، دانش ادبی و تلاش مداوم را از جمله پیش‌زمینه‌های لازم برای رسیدن به یک زبان ادبی تأثیرگذار عنوان کرد.

وی در ادامه تشریح کرد؛ در یک جابه‌جایی ساده میان افعال و کلمات می‌توان یک متن ساده را تبدیل به نوشته‌ای دلنشین و بسیار اثربخش کرد.

کوشامهر با اعتقاد به اینکه با گوش دادن به کلام افراد می‌توان شخصیت هر فرد را تشخیص داد اذعان داشت؛ تسلط بر دانش ادبیات، علاوه بر نوشتن شعر و داستان، مانع از لغزش در کلام می‌شود و به فرد در داشتن بیانی زیبا و درک متقابل دیگران کمک می کند.

نوزدهمین نشست انجمن شعر نوجوان آینه‌های ناگهان مراکز حوزه‌ی آبادان و خرمشهر با خوانش آثار اعضا و نقد و بررسی آن‌ها توسط مهمان برنامه به کار خود پایان داد.

برگزاری نوزدهمین نشست انجمن شعر نوجوان آینه‌های ناگهان مراکز حوزه‌ی آبادان و خرمشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =