اعضای کانون سیستان و بلوچستان؛ مجریان برنامه‌ی رادیوی مرکز استان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور در برنامه‌ی رایویی مرکز استان، با دوستان نوجوان خود در مورد هم‌فکری و فایده‌های آن صحبت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان، با حضور در برنامه‌ی رادیویی مرکز استان، در خصوص مشورت و هم‌فکری سخن گفتند.

ریحانه، صبا، مبینا و ستایش، اعضای مرکز در این برنامه‌ی نیم ساعته، ابتدا تعریفی از هم‌فکری و مشورت برای شنوندگان ارایه دادند و پس از آن به چند ویژگی افراد مناسب و نامناسب برای مشورت اشاره کردند.

آنان در این بخش از سخنان خود از آگاهی، تجربه، رازداری، دلسوزی و مورد اعتماد بودن به عنوان ویژگی‌های افراد مناسب مشورت نام بردند و دوستان خود را از هم‌فکری با افراد کم تجربه، غیر قابل اعتماد، حسود و ترسو منع کردند.

این اعضای خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، که با راهنمایی فاطمه موسوی ثابت، مربی- مسئول مرکز، در این برنامه حضور پیدا کرده بودند، هم‌چنین، به فرصت‌های کم انسان برای تجربه اندوزی اشاره کردند و گفتند: مشورت کردن، امکان استفاده از تجربه‌های دیگران را در اختیار انسان قرار می‌دهد و به او قدرت انتخاب می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =