جشن «سلام تابستان» در مرکز ۳ کانون مشگین‌شهر برپا شد

در آخرین روزهای فصل بهار در سال ۱۴۰۲، جشن «سلام تابستان» در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که روز یک‌شنبه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان در کنار والدین خود، شروع فعالیت‌های مرکز در فصل تابستان را جشن گرفتند.

لیلا مستعلی زاده مربی مسئول مرکز هدف از برپایی این مراسم را جذب اعضای جدید و آشنایی اعضا با برنامه و فعالیت‌های کانون در فصل تابستان عنوان کرده و از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل نمایش عروسکی، قصه‌گویی، اجرای نمایش خلاق چهارفصل و شعرخوانی در این جشن خبر داد.

جشن «سلام تابستان» در مرکز ۳ کانون مشگین‌شهر برپا شد

وی اظهار داشت: در قسمت دوم برنامه که در سالن مطالعه مرکز برگزار شد، اعضا مطابق گروه سنی، به گروه‌های هفت‌نفره گروه‌بندی شده و با انتخاب اسم برای هر گروه، مقرر شد فعالیت‌هایی نظیر نشریه نگاری، فعالیت علمی تحقیقی، نمایش خلاق، کاردستی را در طول سال به‌صورت فرایندی صورت انجام دهند.

این مربی مسوول مرکز با اشاره به اینکه برای اعضای پسر نیز گروه‌بندی مستقلی صورت‌گرفته است، خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه با گفتگو با اولیای حاضر در این مراسم، در خصوص  فعالیت‌های عمومی و تخصصی کانون و همچنین عناوین و زمان برگزاری کارگاه‌های تابستانی توضیحات لازم ارایه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =