ویژه‌برنامه مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر در گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت

به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت و باهدف آشنا ساختن کودکان و نوجوانان با اعیاد قربان و غدیر خم، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان «از عید تا عید» در مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، لیلی مستعلی‌زاده مربی مسوول مرکز با بیان اینکه به مناسبت دهه‌ی امامت و ولایت ویژه‌برنامه‌ی «از عید تا عید» با اجرای فعالیت‌های مختلف در مرکز ۳ کانون مشگین‌شهر برگزار می‌شود، گفت: در نخستین برنامه از این ویژه‌برنامه که با حضور بیش از یکصد نفر از اعضا، روز چهارشنبه ششم تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، در راستای معرفی رویداد دو عید فرخنده‌ی قربان و غدیر خم، بخش‌هایی از داستان زندگی حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل(ع) و همچنین رخداد واقعه‌ی غدیر برای حاضران ارایه شد.

وی تصریح کرد: بخش اصلی در این برنامه تصویرسازی از وقایع عید قربان و غدیرخم بود که پس از معرفی این دو رویداد مهم تاریخ اسلام، اعضا تصورات خود از صحنه‌های این مناسبت را به تصویر کشیدند.

ویژه‌برنامه مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر در گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت

مستعلی‌زاده اجرای قصه‌گویی، با روایت داستانی از زندگی حضرت اسماعیل(ع) توسط عضو نوجوان قصه‌گو، اجرای نمایش خلاق، پخش فیلم، معرفی و روخوانی آیاتی از سوره مائده مربوط به واقعه‌ی غدیر، پخش نماهنگ و هم‌خوانی اعضا با سرود این اثر را از فعالیت‌های اجرا شده در این روز عنوان کرد.

مربی مسوول مرکز شماره‌ی ۳ مشگین‌شهر برگزاری جشن دهه امامت و ولایت در روز شنبه دهم تیرماه ۱۴۰۲ را از دیگر برنامه‌های مرکز در این مناسبت ذکر کرده و از ارایه روایاتی از بت‌شکنی حضرت ابراهیم درزمان نمرود، تبدیل شدن آتش به گلستان، قربانی کردن حضرت اسماعیل، بازسازی خانه خدا و ماجرای غدیر و ولایت امیرالمومنین علی (ع) در این  مراسم خبر داد.

ویژه‌برنامه مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر در گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت

وی با اشاره به اینکه در این برنامه فعالیت‌های مختلفی از قبیل نمایش خلاق ، قصه‌گویی عضو ارشد کانون، پخش فیلم، شعرخوانی و دکلمه خوانی اجرا شد، گفت: در ادامه مراسم این روز و برای آشنایی اعضا با این دو رویداد، کلیپی از واقعه غدیر نمایش داده شده و کتاب‌هایی درباره‌ی  زندگانی حضرت علی(ع) معرفی شد.

مستعلی‌زاده خاطرنشان کرد: درپایان برنامه همه اعضا دست در دست، برای پیروی از سیره امامان معصوم (ع) عهد و میثاق بستند.

ویژه‌برنامه مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر در گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =