کد خبر: 326724
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
بازدید 213
اجلاسیه شهدای کارمند استان اردبیل برگزار شد

در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اردبیل، اجلاسیه شهدای کارمند استان با مشارکت اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اجلاسیه شهدای کارمند استان، پیش از ظهر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی، ریاست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، مدیران کل استانی، مسوولان انتظامی، اقشار مردمی و جمعی از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران برپا شد، قصه نمایش «گمنام» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به روی صحنه رفت.

این اثر نمایشی که روایت داستانی از سال‌ها چشم‌انتظاری پدران و مادران شهدای گمنام است، به نویسندگی و کارگردانی لیلا خلیفه سقا، مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون اردبیل و با بازی و روایتگری آیناز فتحی و الناز پور طهماسبی از اعضای نوجوان کانون استان، موردتوجه حاضران گرفت.

اجلاسیه شهدای کارمند استان اردبیل برگزار شد

گفتنی است سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی که به‌عنوان سخنران اصلی در این اجلاسیه حضور داشت، در ابتدای صحبت‌های خود با بیان اینکه اجرای قصه نمایش «گمنام» حال و هوای معنوی و شهدایی به محفل بخشید از مربی و اعضای هنرمند کانون تشکر کرد.

اجلاسیه شهدای کارمند استان اردبیل برگزار شد

اجلاسیه شهدای کارمند استان اردبیل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =