دیدار مدیرکل کانون استان اردبیل با خانواده‌های شهیدان شهبازی و قربانی فریاد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عصر روز چهارشنبه پنجم مهرماه سال ۱۴۰۲ با حضور در منزل شهیدان بهتاج شهبازی و مهدی قربانی فریاد، با پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزاش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان در این دیدار، صبر و پایداری پدران و مادران و خانواده معظم شهدا را الگویی ارزشمند دانست که در تاریخ پایداری و ایستادگی این کشور برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

مدیرکل کانون استان بابیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خلق حماسه‌های غرورانگیز ملت قهرمان‌پرور ایران در مقابل استکبار جهانی است، با گرامی داشت این مناسبت، اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ولایتمداری است که با گذشتن از تعلقات دنیوی، راه آزادگی و سعادت اخروی را برگزیدند.

ملک‌زاده فرد تصریح کرد: امروز حفظ و صیانت از ثمرات و برکات خون شهدا وظیفه ماست تا باکار جهادی راه اقتدار و پیشرفت کشور را ادامه دهیم و برای کسب موفقیت در این مسیر و عاقبت‌به‌خیری نیازمند دعای خیر پدران و مادران شهدا هستیم.

دیدار مدیرکل کانون استان اردبیل با خانواده‌های شهیدان شهبازی و قربانی فریاد

شهید بهتاج شهبازی در ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۶۴ و در عملیات والفجر ۸ و شهید مهدی قربانی فریاد نیز در ۲۵ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر، هر دو در سن ۱۷ سالگی در مبارزه با جبهه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خاطرنشان می‌شود، مدیرکل کانون استان اردبیل در پایان این دیدار که با حضور جمعی از همکاران ستادی کانون استان برگزار شد با اهدای هدیه و لوح، از صبر و مقاومت خانواده‌های شهیدان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =