کد خبر: 326735
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
بازدید 123
برگزیدگان مسابقه قصه‌گویی«چشمان خورشید» شناخته‌شدند

برگزیدگان فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی‌شدند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این فراخوان ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ از سوی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و مربیان تربیتی انتشاریافت.

آداب و رسوم و خاطرات زیارت، معرفی شخصیت امام رضا (ع) از بدو تولد تا شهادت، داستان‌هایی در ارتباط با زندگی گهربار هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و حضرت معصومه (س) و تاثیر سیره عملی امام‌رضا (ع) بر شیعیان، از محورهای موضوعی مسابقه قصه‌گویی چشمان خورشید به‌شمارمی‌رفت.

این فراخوان در آستانه دهه کرامت و به‌منظور تعمیق باورهای دینی مخاطبان منتشرشد و ۳۱۳ علاقه‌مند، با ارسال  قصه‌های صوتی و تصویری ۶ تا ۱۰ دقیقه‌ای، با این حرکت فرهنگی همراه‌شدند.

داوری آثار ارسالی را نیز «صغری‌قامتی‌مقدم»، «مریم‌حسینی کیسمی» و «مریم ابراهیمی‌فر» برعهده‌داشتند و با تاکید بر لزوم تناسب قصه‌ها با محورهای موضوعی فراخوان و بهره‌گیری از ظرافت‌های هنر قصه‌گویی دراجرا، نسبت به برگزیدگان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و مربیان تربیتی اقدام‌کردند.

برهمین اساس نیز «ثنامعصوم‌پور» با قصه «ضامن آهو» از انزلی، «فاطمه شفیعی» با قصه «میهمان» از شاندرمن و «مهرسانا محمدی» با قصه تقاضای «گنجشک» از رشت، به عنوان برگزیدگان بخش صوتی و تصویری گروه‌سنی کودک ونوجوان معرفی‌شدند.

هیئت داوران هم‌چنین، «تکتم عربان» با قصه «خادم پروازی» از ماسال، «زهراجوانمرد» با قصه «سیب‌های گاززده» از زیاز و «عباس عسکرزاده» با قصه «شیرها و امام رضا (ع)» از اسالم را به عنوان برگزیدگان بخش مربیان معرفی‌کرد.

گفتنی‌است، درآینده نزدیک طی آیینی از برگزیدگان فراخوان قصه‌گویی «چشمان خورشید» با اهدای لوح سپاس و جایزه قدردانی‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =