بررسی شیوه‌نامه‌ی نهاد اقدام‌پژوهی در کانون سمنان

اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دومین جلسه به بررسی شیوه‌نامه و عناوین سرفصل‌های اجرایی پژوهش در عمل پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، دومین جلسه‌ی نهاد اقدام‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل و جمعی از کارشناسان، پیش از ظهر یک‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در سالن کوثر، برگزار و شیوه‌نامه و عناوین سرفصل‌های اجرایی پژوهش در عمل، بررسی شد.

بررسی شیوه‌نامه‌ی نهاد اقدام‌پژوهی در کانون سمنان

مدیرکل کانون استان سمنان، اقدام‌پژوهی را برنامه‌ای کاربردی برای مراکز فرهنگی‌هنری، توصیف و تأکید کرد: در این فعالیت تحقیقی، مربیان پژوهشگر با توجه به مسئله ایجاد شده در محیط کاری خود به شناسایی و راهکار مناسب برای رفع آن می‌پردازند.

خدابخشی یادآور شد: اقدام‌پژوهی، کاری زمان‌بر و وقت‌گیر است و بایست برای علاقه‌مندسازی مربیان، برنامه‌هایی پیش‌بینی شود تا هم مشکلات و چالش‌های موجود از سوی مربیان احصاء شود و هم بتوان با راهکارهای مثبت، اقدام‌پژوهی را گسترش داد.

در ادامه‌ی این جلسه، کارشناسان پیرامون آسیب‌های اقدام‌پژوهی، چرایی و چگونگی اجرای آن در مراکز با یکدیگر گفت وگو کردند.

بررسی شیوه‌نامه‌ی نهاد اقدام‌پژوهی در کانون سمنان

گفتنی است، برگزاری نشست و اردوی استانی ویژه مربیان اقدام‌پژوه، نظارت هریک از اعضای نهاد بر مراکز مجری طرح اقدام‌پژوهی، ایجاد انگیزه‌های مادی و معنوی در مربیان، بهره‌گیری استان‌ها از کارشناسان پژوهشی ستاد مرکزی به‌عنوان راهنما و راهبر اقدام‌پژوهی، چاپ و انتشار آثار برگزیده مربیان اقدام‌پژوهی در قالب فصلنامه یا کتاب، رقابت اقدام‌پژوهان در دو بخش تفکیکی کانونی و غیر کانونی و... از مصوبات پیشنهادی این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =