برگزاری کارگاه نه به اعتیاد در کانون مهدیشهر

کارگاه آموزشی «نه به اعتیاد» با مشارکت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدیشهر از برگزاری کارگاه آموزشی «نه به اعتیاد» با مشارکت مرکز بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه در راستای شعار هفته‌ی ملی مبارزه با مواد مخدر -۳۰ خرداد تا ۵ تیر ۱۴۰۲- مبنی بر این‌که «ابتدا مردم؛ انگ و تبعیض را متوقف و پیشگیری را تقویت کنید» با دعوت از کارشناس مشاور، پیش از ظهر پنج‌شنبه یکم تیر سال جاری اجرا شد.

برگزاری کارگاه نه به اعتیاد در کانون مهدیشهر

وی هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش مهارت زندگی و سبک زندگی سالم، تقویت مهارت نه گفتن در مخاطبان کودک و نوجوان، تقویت اعتماد به نفس، کاهش آسیب‌های اجتماعی با آگاهی‌بخشی به کودکان نسبت به مواد مخدر و خطرات آن، عنوان و اظهار کرد: ابتدا اعضا با مفاهیم کاربردی در اعتیاد ازجمله مواد مخدر، شناخت فرد معتاد، بیماری اعتیاد و... آشنا شدند و سپس از سوی مربیان در قالب فعالیت معرفی ‌وقایع، مسابقه و بحث آزاد، پیرامون نقش و اثرات مخرب مواد مخدر در زندگی فردی و اجتماعی و راه‌های مبارزه با آن و همچنین تأثیر منفی این مواد بر سلامت جسم و روح و...، مطالبی ارئه و در پایان از اعضای برگزیده با تقدیم هدیه‌ای تجلیل شد.

برگزاری کارگاه نه به اعتیاد در کانون مهدیشهر

برگزاری کارگاه نه به اعتیاد در کانون مهدیشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =