گردهمایی مسئولین مراکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اولین گردهمایی مسولان مراکز کانون استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری،  گردهمایی با هدف تشریح برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی در سال جاری، تحلیل و آسیب شناسی برنامه‌ها و فعالیت سال گذشته برگزار شد. 

ارائه گزارش عملکرد واحد اداری مالی، بررسی مسائل و مشکلات سامانه کتابداری و عضویت کانون، نیازمندی‌های مراکز و ارائه گزارش روند تجهیز مراکز از دیگر برنامه‌های این نشست بود. 

مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری در این نشست به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از کارگاه‌های تخصصی اشاره نمود.

حجت الله آسمند از تجهیز کارگاه‌های سفالگری استان در آستانه کلاس‌های تابستانه خبر داد و افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، قصه گویی، استعدادیابی و پرورش خلاقیت کودکان در اولویت برنامه‌ها، مراکز کانون است. 

در این نشست مسئولین مراکز کانون به ارائه گزارش برنامه‌ها و انتظارات و بیان  کاستی‌ها پرداختند.  

 گزارش عملکرد کانون زبان، تشریح برنامه های معاونت فرهنگی، برنامه‌های کمیته ایثار و شهادت، فعالیت‌های علمی-کتاب و کتابخوانی، جشنواره قصه‌گویی، برنامه‌های هفته ملی کودک، برنامه‌های واحد ادبی، واحد هنری، برنامه‌های یکساله واحد آموزش و پژوهش، عملکرد اداری ستاد در پاسخ به صدای مراکز و سامانه عضویت از دیگر برنامه های این نشست بود.

در بخش دوم این گردهمایی، ارائه تجربیات خلاق مربیان مراکز در خصوص جذب و پایدارسازی اعضاء، امانت کتاب، تحلیل و آسیب شناسی آماری، بیان انتظارات و شاخص‌ها، میز خدمت و انتظارات واحد خبر و روابط  عمومی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =