کد خبر: 326922
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» در بندرعباس به روی صحنه می‌رود

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» در سالن سینما کودک مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری استان هرمزگان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «دنیای خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه مناسب گروه سنی خردسال و کودک است.

این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در قالب طرح اجرای تناوبی تئاتر در بندرعباس اجرا خواهد شد.

در خلاصه این نمایش آمده است: بازیگری با یک دامن خیلی بزرگ خودش را هنرمند معرفی می‌کند و می‌گوید با دنیای آدم‌ها سرو کار دارد، آدم‌هایی که دنیای‌شان هر کدام یک رنگ است، اما دنیای خود او رنگ و وارنگ است، مثل رنگین کمان... او توضیح می‌دهد که وقتی بچه بود دنیایش یک جورایی سیاه و سفید بود و یک اتفاق باعث شد دنیایش رنگی شود؛ اتفاقی که در کودکی‌اش افتاد.

عوامل نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» عبارتند از: بازی‌دهنده و بازیگر: بهناز مهدی‌خواه، دستیار کارگردان: محسن ابوالفتحی، موسیقی: آرش سلگی، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح صحنه و دکور: مریم غلامی و بهناز مهدی‌خواه، طراح و سازنده عروسک: بهناز مهدی‌خواه، طراح پوستر و بروشور: یاسمن سلگی، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح لباس: مریم غلامی، منشی صحنه: فاطمه صلواتی‌زاده، مدیر صحنه: مبینا افراسیابی، ساخت تیزر و افکت: فرزاد سلیمانی، حمیدرضا حسینعلی و علیرضا آقایی، عکاس: فرزاد سلیمانی، مهسا طهری و مسئول روابط عمومی: ریحانه مطهری.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» سال ۹۸ به‌عنوان نمایش برگزیده بخش خردسال مرکز ملی اسیتژ ایران معرفی شد.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» در بندرعباس به روی صحنه می‌رود

همچنین در بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان نامزد دریافت جوایز بخش کارگردانی، بازیگری و طراحی صحنه شد و در پایان توانست عنوان بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

از دیگر موفقیت‌های این نمایش می‌توان به برگزیده بهترین طراحی لباس و تقدیر ویژه یونسکو در جشنواره کودک و نوجوان تفلیس (گرجستان) در سال ۲۰۲۲ و همچنین نمایش برگزیده جشنواره کودک و نوجوان بورسا (ترکیه) در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» از روز ۱۸ تا ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در سالن سینما کودک مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان واقع در خیابان آیت‌الله غفاری اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =