آموزش قصه‌گویی به مادران در کانون البرز

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در قالب همکاری با قرارگاه کودک استان البرز به مادران علاقه‌مند قصه‌گویی آموزش می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن اعلام این خبر گفت«قرارگاه تخصصی کودک» یک مجمع تخصصی فرهنگی به ریاست آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده‌ی محترم ولی فقیه و امام جمعه‌ی معزز کرج است که با دعوت از تمامی متولیان و دست اندرکاران این حوزه‌ی تخصصی سعی دارد تا سیاست‌های درستی را برای مدیریت آینده سازان ایران اسلامی پیاده سازی و برنامه های شایسته‌ای را تدارک دیده و اجرا کند.

کریمی افزود با توجه به عضویت سرپرست کانون استان در این قرارگاه، کانون نیز با تمام توان و بضاعت خود در راه اهداف این قرار گاه تلاش خواهد کرد.

کارشناس فرهنگی کانون البرز ادامه داد در اولین همکاری با این قرارگاه تخصصی، جمعی از مادران علاقه‌مند شناسایی شده وبا توجه به اهداف کلان کانون که بردن فعالیت‌های فرهنگی در دل خانواده‌هاست، سعی داریم تا این مادران عزیز را در چندین جلسه‌ی متوالی با قصه‌گویی، اهداف و منافع آن و شیوه‌های اجرای این هنر آشنا کنیم .

این مدرس قصه‌گویی و مسوول انجمن تخصصی قصه گویی در کانون البرز  گفت در اولین جلسه‌ی این نشست تخصصی که صبح روز سه‌شنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در کتابخانه‌ی نوجوان مرکز مجتمع کانون کرج برگزار شد در خصوص قصه‌گویی، ضرورت و اهمیت آن برای پرورش نسل آینده و چگونگی انتخاب محتوای مناسب برای مادران صحبت شد.

آموزش قصه‌گویی به مادران در کانون البرز

وی افزود در جلسات آتی در خصوص زبان بدن، لحن در قصه گویی و شیوه‌های این هنر با مادران علاقه‌مند صحبت خواهد شد و این عزیزان با نمونه‌های موفق این فن آشنا می‌شوند.

لازم به توضیح است اولین جلسه قرارگاه تخصصی کودک بعدازظهر روز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱  به ریاست آیت‌الله حسینی همدانی و با حضور مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و  سایر اعضا در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شده بود و پس از آن نیز سرپرست کانون در دیدار با سایر اعضای جلسه به معرفی فعالیت های کانون  پرداخته و از آمادگی این سازمان برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه مادران خبر داده بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =