کد خبر: 327015
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
بازدید 155
برنامه های کانون لرستان در دهه امامت و ولایت

همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان در حال برگزاری هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی از سوی مراکز فرهنگی هنر کانون سراسر استان شروع شدند.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان ضمن تبریک این دهه گفت: با آغاز دهه امامت ولایت از روز عید سعید قربان ویژه برنامه های مختلفی در استان در حال برگزاری هستند.
محمدی افزود: فضاسازی مناسب ایام و آذین بندی مراکز و اداره کل و برگزاری ویژه برنامه و برپایی جشن عید تا عید، قصه گویی از قصص قرآنی و معرفی و رونمایی از کتاب از برنامه هایی است که با حضور اعضا در حال اجراست.
وی اضافه کرد: کتیبه‌سازی از القاب امام علی (ع)، مشاعره و شعرخوانی از اشعار ولایی، مصورسازی واقعه‌ی غدیر خم، کارت پستال سازی با موضوع امامت و ولایت، ساخت نشریه دیواری با موضوع امامت و ولایت، معرفی وقایع و ایام، داستان، دلنوشته‌های ادبی، از دیگر برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد. 

برنامه های کانون لرستان در دهه امامت و ولایت


مدیر کل کانون لرستان با بیان این نکته که در روز عید غدیر خم همزمان با سایر دستگاه های فرهنگی،  ویژه برنامه های جشن و ایستگاه های فرهنگی و...  در خرم آباد برگزار خواهد شد، گفت: جمعه ۱۶ تیر ، از ساعت ۱۶ تا ۲۳ موکب های فرهنگی هنری شامل ماکت واقعه غدیر خم، نمایشگاه نقاشی و آثار هنری و... توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برپا می شود. 
محمدی اظهار داشت: نمایش سایه ای و نمایش خلاق با موضوع غدیر خم از سوی اعضا و مربیان در مراکز اجرا خواهد شد.
محمدی در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

 

برنامه های کانون لرستان در دهه امامت و ولایت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =