بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده پشتیبانی نزاجا از کانون پرورش فکری

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ دوم سیروس محمدی فرمانده پشتیبانی نزاجا با حضور در مرکز 26 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران روند فعالیت در این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ دوم سیروس محمدی فرمانده پشتیبانی نزاجا با هیات همراه خود از مرکز فرهنگی هنری 26 کانون استان تهران بازدید کردند.

آنها ضمن بازدید از روند تعمیرات و بازسازی مرکز 26، با همکاران و والدین اعضاء بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه پس از شنیدن صحبت های عزیزه اسلامی مربی مسئول مرکز در ارتباط با چگونگی برگزاری کلاس ها، به نقش برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون اشاره شد.

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از کانون

امیر سرتیپ دوم سیروس محمدی فرمانده پشتیبانی نزاجا ضمن قدردانی از زحمات مربیان توانمند این مرکز، جهت بررسی نیازهای فوری مرکز و طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره با مربی مسئول این مرکز فرهنگی هنری به گفت‌وگو نشست و پیگیر مسائل و مشکلات این مرکز شد.

همچنین تأمین برخی وسایل و رفع مشکلات طرح‌های ناتمام عمرانی مرکز از جمله مواردی بود که با دستور ایشان و با مساعدت و همراهی امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش که  به آن پرداخته و اجرا شد.

شایان‌ذکر است، بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیات همراه از مرکز 26 کانون، که با حضور پرشور اعضا همراه بود، خاطره‌ای به‌یادماندنی در این مرکز را به ثبت رساند.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =