تقویت کانون جزو اولویت‌های فرهنگی و تربیتی قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در بازدید از کانون گفت: تقویت و حل مشکلات مراکز فرهنگی هنری کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در اولویت کارهای فرهنگی و تربیتی قرار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اکبر پورات با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از نزدیک با فعالیت‌های کانون آشنا شد و با مربیان و کارکنان کانون استان گفت‌وگو کرد.

در این بازدید که صبح سه‌شنبه ۶ تیر۱۴۰۲ انجام شد سمیه رسولی ضمن ارائه‌ی گزارش فعالیت‌های کانون استان در حوزه‌های مختلف به فرارسیدن تابستان اشاره کرد و از برنامه‌ریزی کانون برای برگزاری تابستانی پرشور برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

اکبر پورات در این بازدید اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مراکز مهم در تربیت و پرورش نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.

تقویت کانون جزو اولویت‌های فرهنگی و تربیتی قرار دارد

وی  با قدردانی از تلاش و زحمت‌های مربیان این مراکز تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی می‌تواند زمینه رشد و مهارت‌آموزی را برای کودکان و نوجوانان فراهم سازند.

پورات با اشاره به اینکه باید برنامه‌های اوقات فراغت ویژه تابستان به صورت کاربردی برنامه‌ریزی و اجرایی شوند، افزود: نسل جوان سرمایه کشور محسوب می‌شود، امروز دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال وارد کردن آسیب و گمراهی کودکان و نوجوانان ما است و در همین جهت موظف هستیم از نسل جوان با برنامه‌ریزی و توسعه فضای آموزشی و فرهنگی مراقبت کنیم.

تقویت کانون جزو اولویت‌های فرهنگی و تربیتی قرار دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =