جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با موضوع بررسی شیوه نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه شورای فرهنگی کانون با موضوع بررسی شیوه نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی برگزار شد.

مدیرکل کانون استان با بیان اهمیت برنامه ریزی و نقش آن در اجرای فعالیت‌های کانون، گفت: پیشبرد کارها و رسیدن به هدف، نیازمند فراهم کردن مقدماتی است که یکی از پایه‌های بسیار مهم آن «برنامه ریزی» است و که امری ضروری و واجب در اجرای این برنامه است.

محمدرضا سالاری با اشاره به «در مسیر قله‌ها؛ با شعار ایمان، امید، دانایی»، به عنوان شعار فعالیت‌های تابستانی، گفت: داشتن شعار، نشان دهنده‌ی یک تفکر عمیق است و برنامه ریزی‌ها در راستای آن باید صورت گیرد و این شعار، نقشه‌ی راه ما در این سفر تابستانی است.

وی ادامه داد: ما برای تحقق این شعار باید با بررسی امکانات، تجهیزات و عوامل موجود در مجموعه و رسیدن به نقطه‌ی اشتراک، مقدمات یک جریان‌سازی را فراهم کنیم.

سالاری، سپس، با برشمردن برخی از سرفصل‌هایی که در شیوه نامه آمده، عنوان کرد: مبنای همه‌ی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «تربیتی» است و بسیاری از مواردی، که در شیوه نامه آمده، در استان در حال اجراست که ما با خلاقیت و فراهم کردن شرایط مناسب، باید این حس زیبا را به اعضا انتقال دهیم.

مدیرکل کانون هم‌چنین، نکاتی در خصوص مراکز الگو، که در شیوه نامه به آن اشاره شده، بیان و بر استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در اجرای طرح تاکید کرد.

گفتنی است پیش از سخنان سالاری، محبوبه کلبعلی، معاون فرهنگی استان با مروری بر شیوه نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی و ذکر نکاتی در این زمینه، همکاران را به ارایه‌ی پیشنهادها و گفت‌وگو در این زمینه دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =