راه اندازی رادیو نوجوان از بهترین برنامه‌های کانون خراسان شمالی است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری با سفر به استان خراسان شمالی با مربیان و کارکنان کانون این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در نشستی صمیمی که با مریبان و کارکنان کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی برگزار شد به اهمیت نقش خانواده‌ در کانون اشاره کرد و گفت: عنصر خانواده باید به عنوان عنصر محوری قرار گیرد و در سبد فعالیت‌ها گنجانده شود.

وی افزود: لازم است مراکز فرهنگی هنری کانون به سراغ خانواده‌ها بروند تا جذب اعضا افزایش پیدا کند. همچنین برنامه‌های رایگان و نشست‌های مختلف برای خانواده در نظر گرفته شود.

 فلاح بعد از بازدید از مراکز فرهنگی هنری یک و دو کانون پرورش فکری شهرستان اسفراین بیان کرد: از آثار برگزیده نقاشی اعضای اسفراین که در جشنواره‌های بین‌المللی برگزیده شدند نمایشگاهی برگزار و با دعوت مسئولان شهرستان این آثار به نمایش عموم گذاشته شود.

راه اندازی رادیو نوجوان از بهترین برنامه‌های کانون خراسان شمالی است

معاون فرهنگی کانون با اشاره به راه‌اندازی طرح رادیو نوجوان در استان اظهار کرد: برپایی رادیو نوجوان از بهترین برنامه‌های کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی در سال‌های اخیر است.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای ما در ستاد کشور برپایی رادیو نوجوان است که خراسان شمالی در این زمینه پیشرو بوده و نیاز است تا این فعالیت تقویت شود.

فلاح بیان کرد: کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی گروه جوانی دارد، در نتیجه ذهن آن‌ها خلاق‌تر است و از توانمندی مربیان و کارشناسان جوان می‌توان استفاده کرد.

وی گفت: باید در آموزش سرمایه‌گذاری شود و رگ حیاطی دوره کنونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش است.

راه اندازی رادیو نوجوان از بهترین برنامه‌های کانون خراسان شمالی است

معاون فرهنگی کانون تصریح کرد: کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی باید از ظرفیت‌های بیرونی استفاده و در خارج از فضای کانون و با حضور هنرمندان استان فضاهای جذاب، شب‌های شعر و نشست‌های ادبی برگزار کند.

فلاح تأکید کرد: ایجاد هر نوع تحول درسطح کلان در کانون پرورش فکری باید اول در فناوری و فضای مجازی صورت بگیرد، چرا که کودکان و نوجوانان در عصر امروز بیشترین زمان اوقات فراغت خود را در این فضا سپری می‌کنند.

وی افزود: ما باید سهم خود را از فضای مجازی افزایش دهیم تا کودکان در حوزه فناوری، محصولاتی جدی از کانون پرورش فکری داشته باشند.

فلاح در پایان با اشاره به اهمیت کانال شاد در استان گفت: شاد را جدی بگیرید چرا که در دسترس همه کودکان و نوجوانان است و مدیریت فضای مجازی کودکان با برنامه‌های متنوع و سالم فراهم می‌شود.

در این نشست کارشناسان فرهنگی، ادبی، هنری و فرهنگی استان خراسان شمالی به بیان فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =