از فعالیت‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنیم

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حضور در کانون پرورش فکری مازندران از اعلام حمایت خود نسبت به کانون پرورش فکری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی بابایی‌کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حضور در کانون مازندران و دیدار با مدیرکل این کانون از مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری بازدی کرد و با فعالیت‌های آن در حوزه کودک و نوجوان آشنا شد.

در این بازدید، که در ابتدا از مرکز شماره سه ساری صورت پذیرفت؛ مربیان مرکز به معرفی ظرفیت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز از جمله فعالیت‌های نجوم پرداختند.

از فعالیت‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنیم

در ادامه ضمن بازدید دفتر کانون زبان ایران در باره فعالیت‌های آموزشی این مرکز و آموزش هشت زبان زنده دنیا و همچنین استقبال کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها از کانون زبان، ارایه گزارش شد.

مدیرکل کانون مازندران نیز در بخش پایانی این برنامه، با ارایه گزارش آماری به معرفی ظرفیت‌های این نهاد تربیتی و آموزشی پرداخت.

حامد فاضلی با تاکید بر اهمیت حمایت نمایندگان محترم از کانون به منظور توسعه زیرساخت‌های فنی، از تاثیر آن بر توسعه فرهنگی و تربیتی نسل آینده‌ساز جامعه سخن گفت.

بابایی‌کارنامی نیز با مهم خواندن نقش کانون و استقبال از حمایت از این مجموعه فرهنگی آموزشی، بر اهمیت معرفی هر چه بیشتر کانون به جامعه تاکید و تصریح کرد: از کانون حمایت می‌کنم.

از فعالیت‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =