تریلی تئاتر سیار کانون پرورش با نمایش«کلاغ بلا، توپ طلا» میهمان بچه های مازندران می‌شود

تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ مهمان بچه‌های استان مازندران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، تریلی تئاتر سیار از دیر باز تا کنون  در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش در قالب میدانی و حضور در میادین عمومی شهرها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها  قرار می‌گیرد.  

بر همین اساس با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کشور، در ادامه سفر تابستانه  تریلی تئاتر سیار کانون، بچه‌های شهرستان‌های: ساری – سوادکوه – سیمرغ – بابل- بندپی غربی– آمل – هچیرود – کلاردشت - مرزن آباد- کتالم – رامسر – تنکابن – نور  و محمودآباد میزبان تریلی سیار کانون خواهند بود.

بر این اساس،  ۱۴ اجرای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی: علی یدالهی، نویسندگی: مهدی صفاری نژاد و بازیگری:  علی یدالهی،  شهرام مسعودی،  رضا معراجی در استان برگزار خواهد شد.

نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستان کلاغی را بیان می‌کند که عاشق طلا و اشیای براق و درخشنده است و هر شیئی را که به نظر طلایی رنگ می‌آید می‌رباید تا این که در مسیری به کبوتری بر می‌خورد و کبوتر تصمیم می‌گیرد تا نشانه بزرگ‌ترین گنبد طلا را به او بدهد.

گفتنی است: این برنامه با هدف: ایجاد نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان مازندرانی، بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

تریلی تئاتر سیار کانون پرورش با نمایش«کلاغ بلا، توپ طلا» میهمان بچه های مازندران می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =