کد خبر: 327204
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
بازدید 105
جشن و سرور فقط به عشق علی (ع) / بزرگداشت عید ولایت در مرکز ۳ کانون اردبیل

در گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت و در آستانه‌ی فرا رسیدن عید بزرگ شیعیان جهان، اعضا و مربیان مرکز شماره ۳ کانون اردبیل، عید سعید غدیر خم را در کنار هم جشن گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مراسم جشن عید بزرگ غدیرخم با عنوان «فقط به عشق علی(ع)، سیزدهم تیرماه سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای کودک و نوجوان و جمعی از مادران، با اجرای برنامه‌های مختلف در سالن سینمای مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۳ کانون اردبیل برگزار شد.

در این برنامه که به نام مبارک حضرت علی (ع) مزین شده بود، سارا وطن‌خواه مربی مسوول مرکز برای آشنایی بهتر اعضا و شرکت کنندگان در مراسم با واقعه‌ی غدیر، ماجرای آخرین حج پیامبر اسلام و واقعه تاریخی و مهم ولایت وجانشینی حضرت علی (ع) را که در محل غدیر خم رخ داد، به زبان ساده و قصه روایت کرده و به معرفی آن برای حاضران پرداخت.

جشن و سرور فقط به عشق علی (ع) / بزرگداشت عید ولایت در مرکز ۳ کانون اردبیل

در ادامه این مراسم، لیلا خلیفه سقا مربی فرهنگی مرکز به معرفی کتاب‌های مرتبط با این مناسبت پرداخته و با بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی حضرت امیرالمومنین(ع) به عنوان اولین امام وسرورمسلمانان جهان بعد از پیامبر اسلام (ص)، به مردم دوستی، یتیم نوازی، پهلوانی، جنگاوری وساده زیستی ایشان اشاره کرده و فرازهایی از زندگی آن حضرت را برای اعضا ارایه کرد.

گفتنی است دراین جشن که با پخش سرودهای شاد ومذهبی با محوریت عید ولایت همراه شد، اجرای مسابقه‌های شاد و مهیج، لحظات شاد و جذابی را برای مخاطبان رقم زد.

جشن و سرور فقط به عشق علی (ع) / بزرگداشت عید ولایت در مرکز ۳ کانون اردبیل

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =