جشن دهه‌ی امامت و ولایت  در کانون اصلاندوز برگزار شد

جشن دهه‌ی امامت و ولایت با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز با حضور امام جمعه و جمع کثیری از خانواده‌ها و اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی و هنری کانون اصلاندوز برگزار شد، حجت‌الاسلام جعفرزاده امام‌جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت بزرگداشت واقعه غدیر و ضرورت معرفی و شناساندن این واقعه به نسل نوپای جامعه، گفت: زبان فرهنگ و هنر، زبانی گویا و جذاب برای کودکان و نوجوانان است که با مغتنم شمردن این فرصت، ماجرای غدیر خم و ابعاد آن برای این نسل تبیین شود.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) محور حق و عدالت در جهان هستی است، اظهار داشت: ابعاد مختلف شخصیت والای حضرت امیر (ع) الگوی مناسب برای شکل‌دهی شخصیت افراد است و به همین منظور قصه‌گویی و روایتگری از داستان‌های زندگی آن حضرت، زمینه‌ساز پذیرش الگوهای رفتاری و اخلاقی در کودکان خواهد شد.

جشن دهه‌ی امامت و ولایت  در کانون اصلاندوز برگزار شد

امام‌جمعه اصلاندوز در ادامه سخنان خود به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرده و بیان داشت: حجاب باعث حفظ کرامت بانوان و عامل تحکیم بنیان خانواده است که با ترویج و الزام به رعایت آن، از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

‏ در ادامه این مراسم که با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی همراه شد، از شرکت‌کنندگان و اعضای سادات نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است با پایان‌یافتن این مراسم، حجت‌الاسلام جعفرزاده از بخش‌های مختلف کانون و کارگاه فعال تابستانی مرکز که در حال برگزاری بود بازدید کرده و ضمن تقدیر از تلاش‌های مربیان کانون از اعضای مرکز نیز جهت اجرای مسابقه نقاشی در دفتر امام‌جمعه دعوت به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =