طرح «کانون، نشاط، سلامت» در کانون میامی

طرح «کانون، نشاط، سلامت» با هدف مشارکت والدین در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میامی اجرا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از اجرای طرح «کانون، نشاط، سلامت» در راستای پویشمجازی «خانواده آگاه» با شعار «ایمان، امید و دانایی»، خبر داد و گفت: این طرح در پی استقبال والدین و حضور پرشور اعضا در دهه‌ی دوم تیر ۱۴۰۲، پیشنهاد و از والدین فعال و علاقه‌مند به مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری دعوت شد تا در کنار فرزندان خود و سایر اعضا در کارگاه‌های فرهنگی و هنری و... حضور داشته و همکاری کنند.

طرح «کانون، نشاط، سلامت» در کانون میامی

وی هدف از این طرح را تقویت اعتماد به نفس در اعضا، آشنایی بیش‌تر والدین با فعالیت‌های کانون، ایجاد شادی و نشاط، عنوان و اظهار کرد: آگاهی و دانش خانواده‌ها در حوزه‌های تربیتی و رفتار با کودک و نوجوان در بخش‌های مختلف ازجمله عواملی است که می‌تواند به ارتقای کیفیت تربیت آن‌ها کمک کند و از سویی دیگر می‌تواند تأثیر مثبتی در امر آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها در حوزه‌ی رفتار با کودکان و نوجوانان و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها داشته باشد.

طرح «کانون، نشاط، سلامت» در کانون میامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =