اجرای طرح سیر مطالعاتی «جرعه جرعه با کتاب» در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از اجرای طرح سیر مطالعاتی با عنوان: «جرعه جرعه با کتاب» در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی در این خصوص گفت: سیر مطالعاتی در موضوعات مختلف از سوی واحد آموزش و پژوهش کانون با هدف رشد و ارتقاء معلومات علــمی  کارکنــان و مربیان استان مازندران که امکان شرکت حضوری در برخی دوره‌های تخصصی را ندارند طراحی شده و تلاش بر آن است تا زمینه استفاده آنها  از یک سیر مطالعاتی منظم، دقیق و کارشناسی شده را فراهم نماییم.


وی افزود: ایــن طــرح، با حضور میثم متاجی، کارشناس تسهیل گر این نشست به معرفی، نقد و بررسی کتاب‌های منتخب پرداخته می‌شود تــا علاقه مندان و مربیان ایـن امـکان را داشـته باشـند میان  فعالیت‌های شغلی و اداری به سمت مطالعه نیز هدایت شوند.

مدیرکل کانون مازندران ادامه داد: سیر مطالعـاتی برنامه ای‌ست در یک موضوع ، دارای ابتدا ، انتـها و ترتیب اسـت. مسیر خواندن را مشخص کرده و به مخاطب کمک می‌کند با صـرف کـمترین هزینه زمانی و مالی از تجربه یک سازمان یا گروه علمی استفاده کند.

این مسئول با بیان اینکه مخاطب این طرح، کلیه کارکنان و مربیان مراکز استان هستند؛ به بیان اهداف این طرح پرداخت و افزود: گسترش فرهنگ مطالعه- ارتقای سطح کیفی مطالعه مربیان در زمینه های مختلف با استفاده از یک سیر مطالعاتی و مـورد تأیید- سهولت در مطالعه به موازات رعایت ترتیب منطقی در سر فصل های هر موضوع به شیوه آسان به مشکل - انتخاب کتاب‌های غنی و مفید توسط کارشناس در راستای تأثیر هرچه بیشتر سیرها در گستره معلومات مربیان و کارکنان  و استفاده از ظرفیت مربیان و... در استان و ایجاد فضا برای ارایه و بحث و نقد کتاب  از مسایل مهم طرح سیر مطالعاتی کتاب در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران است.

اجرای طرح سیر مطالعاتی «جرعه جرعه با کتاب» در مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =