برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوتان کانون سیستان و بلوچستان در زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: کانون هم متعلق به کودکان و نوجوانان است و هم تمام پیشکسوتان و همکارانی که بهترین سال‌های عمرشان را برای توانمندسازی فرزندان این مرز و بوم تلاش کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، آیین نکوداشت پیشکسوتان کانون استان در زاهدان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان، در ابتدای این نشست صمیمی، از پیشکسوتان به عنوان ذخیره‌های ارزشمند کانون یاد کرد و افزود: دوران بازنشستگی نقطه‌ی اوج فرهیختگی است و توصیه‌های این عزیزان چراغ راه همکارانی است که در مجموعه فعالیت دارند.

محمدرضا سالاری، با بیان این جمله که قدر لحظه‌های کنار شما بودن را می‌دانیم، گفت: کانون هم متعلق به کودکان و نوجوانان است و هم تمام پیشکسوتان و همکارانی که بهترین سال‌های عمرشان را برای توانمندسازی فرزندان این مرز و بوم تلاش کردند.

وی سپس به بخشی از برنامه‌ها و سیاست‌های کانون استان اشاره کرد و افزود: برای توسعه‌ی کیفی و کمّی فعالیت‌ها نیازمند راهنمایی شماییم و چشم به راه حضورتان در کانون هستیم.

سالاری در پایان خطاب به همکاران گفت: پیشکسوتان، روزگاری همکاران خوبی بودند و امروز دوستان خوبی هستند، از لحظات کنار هم بودن بهره ببرید و بهترین‌ها را برای هم طلب کنید.

در ادامه، پیشکسوتان حاضر در نشست از خاطره و تجربه‌های خود در دوران خدمت‌شان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سخن گفتند که بخشی از آن بدین شرح است:

طیبه عربشاهی(مربی فرهنگی) از اشتیاق دوباره‌ی خود برای حضور در جمع کودکان و نوجوانان و قصه‌گویی برای آنان سخن گفت.

پروانه موسوی(مربی فرهنگی) ضمن ابراز خرسندی و شادی از تدارک چنین برنامه‌ای خواستار آن شد که همکاران پیشکسوت بیشتر در کانون حضور یابند.

زهرا خاتون شیرانزایی(مربی و معاون فرهنگی) نیز از همکاران خواست قدر لحظه‌ها را بیشتر بدانند و از حضورشان در کانون و کنار اعضا لذت ببرند.

کنیزرضا کیخا(مربی و کارشناس- مسئول هنری) به همکاران توصیه کرد انجام کارها و برنامه‌های خود را به آینده موکول نکنند و از انرژی و توان خود بهره‌برداری کنند.

علی لشکری(مربی و معاون فرهنگی) با ذکر این نکته که بچه‌ها با عشق به کانون می‌آیند و این عشق را مربیان در وجود آنان می‌کارند، گفت: در انجام کارها و فعالیت‌ها، دقت و حساسیت را سرلوحه‌ی خویش قرار دهید.

محمد زارعی(مربی و معاون فرهنگی) با بیان چند حکایت کوتاه گفت: هرچقدر برای اعضا بیشتر وقت بگذاریم، نتیجه‌ی بهتری می‌گیریم و عضو توانمندتری پرورش می‌دهیم.

محمد نایب‌پور(همکار بخش خدمات) گفت: توجه به پیشکسوتان حرکت ارزشمندی است که به ما روحیه می‌دهد و به ما یادآوری می‌کند که هنوز کانونی هستیم.

محمدشریف حسن‌زهی(همکار بخش خدمات) که از نخستین همکاران کانون، پس از تاسیس آن در استان هستند، خاطراتی را از سال‌های حضور خود در کانون بازگویی کرد.

ذبیح‌الله خرمشاهی(رییس امور مالی) گفت: خود ما هم با اینکه در امور مالی حضور داشتیم اما از جمع اعضا جدا نبودیم و با آنان احساس کودکی می‌کردیم.

عبدالرسول ثابت(مربی و کارشناس هنری) هم با ذکر خاطراتی از فضای کاری و همدلی همکاران گفت: با تمام صمیمیت و دوستی که در بین ما حاکم بود، بر سر برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها، ساعت‌ها بحث جدی داشتیم زیرا معتقد بودیم که باید به بهترین صورت، به کودکان و نوجوانان خدمت کنیم.

ناصر نخزری‌مقدم، عضو سال‌های دور کانون و معلم و نویسنده‌ی پیشکسوت استان هم در جمع حضور داشت و از روزهای حضور خود در کانون، خاطراتی را بیان کرد.

وی هم‌چنین از تاثیر کانون و فعالیت‌های مربیان آن در شکوفایی استعداد نویسندگی خود گفت و از مربیان کانون تشکر کرد.

گفتنی است پس از مراسم تجلیل همکاران، ایشان در محوطه‌ی کانون حاضر شدند و یک نهال کاج به عنوان نماد طول عمر، خرد و فضیلت، به یادگار، کاشتند.

برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوتان کانون سیستان و بلوچستان در زاهدان

برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوتان کانون سیستان و بلوچستان در زاهدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =