کد خبر: 327897
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
بازدید 230
ویژه برنامه‌های هفته‌ی حجاب و عفاف در مراکز کانون البرز

مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به مناسبت هفته‌ی حجاب و عفاف فعالیت‌های ویژه‌ای را تدارک دیده و اجرا کردند.

آشنایی با پوشش‌های ایرانی- اسلامی در مرکز هشتگرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، در مرکز هشتگرد مربیان تمرکز فعالیت‌های این هفته را بر روی لباس‌های محلی و پوشش‌های اصیل ایرانی گذاشته و اعضا را با این پوشش‌ها، آشنا کردند.

معرفی و روخوانی کتاب «لباس گیلکی سارا» و آشنایی با پوشش‌های ایرانی،اسلامی شهرهای مختلف ایران و تصویرگری این پوشش‌ها،  ویژه برنامه‌ی این مرکز بود.

ویژه برنامه‌های هفته‌ی حجاب و عفاف در مراکز کانون البرز

معرفی وقایع روز عفاف و حجاب و حمله به مسجد گوهرشاد،شعرخوانی و تهیه ی کلیپ از شعرخوانی شعر ریحانه دگر برنامه‌های فرهنگی این مرکز بود.

ساخت کاردستی از پوشش زنان مناطق مختلف ایران در مرکز ۲ کانون کرج

اعضای مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز در این هفته در فعالیت‌های مختلفی با این موضوع حضور یافتند.

برگزاری ویژه برنامه‌ با موضوع حجاب و عفاف و معرفی پوشش های محلی ایران ، معرفی کتاب ، درست کردن کاردستی عروسک های کاغذی زنان مناطق مختلف و  درست کردن ماکت  پوشش زنان در مناطق مختلف ایران از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود.

معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زن مسلمان در مرکز ۳ کانون کرج

در مرکز شماره ۳ کانون کرج نیز فعالیت‌های مختلفی برای این هفته تدارک دیده و اجرا شد؛مهم ترین این فعالیت‌ها معرفی شخصیت حضرت زهرا(س)، بزرگ بانوی اسلام و الگوی زنان بود؛ قصه گویی قصه‌ی  گردنبند با برکت(از قصه های معروف ومنسوب به حضرت فاطمه(س))،شعر خوانی جمعی اعضای دختر مرکز با هم با عنوان (من دخترم )، معرفی کتاب لباس های سنتی ایران ،به منظور آشنایی اعضا با پوشش زنان اقوام مختلف ایران،عکاسی با لباس محلی و دعوت از مادریکی از اعضا وصحبت درباره اهمیت حجاب وارزش آن برای زنان امروز در یک ویژه برنامه‌ی بحث آزاد ازدیگر برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود.

ویژه برنامه‌های هفته‌ی حجاب و عفاف در مراکز کانون البرز

فعالیت‌های هنری با موضوع حجاب در مرکز ۴ کانون کرج

در مرکز شماره ۴ کانون کرج هم  اعضا تصویرگری از حدیث (پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست ) از حضرت علی(ع) را انجام دادند .انجام کار سفال با موضوع «حجاب من و مادرم» از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مرکز بود.

ویژه برنامه‌های هفته‌ی حجاب و عفاف در مراکز کانون البرز

ویژه برنامه‌های هفته‌ی حجاب و عفاف در مراکز کانون البرز

لازم به توضیح است فعالیت‌های مربوط به هفته‌ی عفاف و حجاب از روز ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز این هفته در مراکز کانون البرز آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =