کارگاه "حال خوش قصه" در کانون استان مرکزی

کارگاه آموزشی "حال خوش قصه" با حضور علی خانجانی پیشکسوت کانون ویژه مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛همزمان با اولین جشنواره قصه گویی هویت ،کارگاه حال خوش قصه با حضور علی خانجانی  استاد فرهیخته و پیشکسوت کانون روز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات مجتمع کانون واقع در پارک آزادی ،ویژه مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.
احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در رابطه با برگزاری کارگاه قصه  گفت : مربیان کانون باید نسبت به اجرای این فعالیت ها در مراکز اهتمام بیشتری داشته باشند. مربیان کارشان تربیت کودکان و نوجوانان است و در این راستا باید از فعالیت قصه گویی در جهت تربیت کودکان و نوجوانان استفاده کنند.
وی اظهار داشت : قصه گویی از مهمترین فعالیت کانون بوده و در کنار سایر آموزش ها هنر گوش دادن را به اعضا یاد می دهد. در حقیقت در حاشیه جشنواره مربیان کانون گرد هم آمده تا از تجربه‌های شخصی استاد فرهیخته علی خانجانی در زمینه قصه و قصه گویی استفاده بهینه ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =