تجهیز فنی سالن آمفی تئاتر و محوطه سازی مرکز صفی آباد

مدیر کل کانون پرورش استان خراسان شمالی از تلاش برای تجهیز سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی هنری شهرستان صفی آباد در دیدار با فرماندار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مدیر کل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در این دیدار که با همراهی کارشناس فرهنگی و مالی، مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صفی آباد صورت پذیرفت، ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها و فعالیت ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال گذشته و جاری، پیشنهاداتی در زمینه توسعه همکاری های مشترک با دستگاههای اجرایی شهرستان مطرح کرد.

فرهاد آقا بیگی  گفت : راه اندازی ماشین سیار کتابخانه روستایی در شهرستان با هدف ایجاد عدالت فرهنگی و بهره‌مندی کودکان مناطق محروم روستاهای شهرستان نقش مهمی در ایجاد جریان  فرهنگی در منطقه دارد.

وی ضمن تشکر از  توجه و نگاه ویژه فرهنگی فرماندار شهرستان بام و صفی آباد افزود: امید است در سال جاری بتوانیم با حمایت فرماندار خدمت به جامعه هدف را به نحو احسنت انجام دهیم و خواستار توجه به اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صفی آباد شد.

فرماندار شهرستان صفی آباد نیز در این نشست به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه‏‌های فرهنگی و هنری و همچنین، ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف کانون در شهرستان بام و صفی آباد به کار خواهیم گرفت.  

محمدی گفت: از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان، و سفر ریاست جمهوری بودجه ای به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان اختصاص یافته و امسال نیز به اعتبارات آن توجه می شود.

در این دیدار مقرر شد با تامین بودجه مورد نیاز از محل بودجه های عمرانی، تجهیز فنی سالن آمفی تئاتر از جمله تجهیز صوتی و تصویری در دستور کار قرار گیرد و پروژه محوطه سازی مرکز راه اندازی شود تا شرایط مناسبی جهت رفاه اعضای کانون مرکز فراهم گردد.

در پایان این دیدار نیز یک بسته فرهنگی از طرف مدیر کل کانون استان به فرماندار صفی آباد اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =