کد خبر: 328096
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
بازدید 158
کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد برگزار شد

کارگاه آموزش کمک‌های اولیه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد و با حضور والدین و اعضای نوجوان روز پنج‌شنبه 29 تیرماه سال 1402 در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این برنامه کارشناس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع)، با بیان اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، اظهار داشت: تجربه‌های حاصل از وقوع حوادث مختلف، ثابت کرده اقدام به موقوع در امدادرسانی از وقوع خسارت‌های جبران‌ناپذیر تا چه حدی پیشگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه آشنایی با مهارت‌های امدادرسانی نیاز همگانی است، تصریح کرد: ما باید کمک‌های اولیه را بلد باشیم تا در مواقع لزوم، ازدانسته‌های خود برای نجات جان هم‌نوعانمان استفاده کنیم.

کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد برگزار شد

این کارشناس برنامه کودکان را یکی از گروه‌های در معرض خطر دانسته و آگاهی از کمک‌های اولیه همراه با سرعت‌عمل در امدادرسانی را عامل جلوگیری از بروز مشکلات جدی در وقوع حوادث توصیف کرد.

گفتنی است، در ادامه‌ی برنامه در مورد وقوع آتش‌سوزی، نشت گاز و خفگی با گیر کردن جسم خارجی در گلو یا مجاری تنفسی توضیحات لازم توسط کارشناس جمعیت هلال احمر ارایه و انجام اقدامات اولیه در این‌گونه حوادث برای رفع خفگی و احیا به صورت عملی آموزش داده شد.

کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =