کد خبر: 328202
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
بازدید 132
«کارون تا فرات» با نمایش تعزیه عاشورایی شروع به کار کرد

ویژه برنامه «کارون تا فرات» با اجرای تعزیه به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) توسط اعضای ارشد کانون استان تهران برگزار شد، این ویژه برنامه تعزیه خوانی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با ششم و هفتم محرم در مرکز آفرینش‌های حجاب استان تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون استان تهران؛ گروه تعزیه خوانی"هیئت تعزیه‌خوانان شاهچراغ " از اعضای ارشد مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران تعزیه خود را با شعار«کارون تا فرات» در سالن غدیر به اجرا درآوردند.

در این برنامه عاشورایی، مصطفی فتحی «پرده‌خوانی دو طفلان مسلم»را بر عهده گرفت تا بچه‌ها همراه با تصاویری که روی پرده نقش بسته است با واقعه عاشورا بیشتر آشنا شوند.

پس از آن نیز محمدمصطفی فتحی، ناصر عبدی‌مقدم، هاتف دنیوی و حلما عبدی‌مقدم به اجرای «تعزیه خوانی حضرت علی‌اکبر» پرداختند. قصه‌گویی، چاووشی‌خوانی، تعزیه، منقبت‌خوانی، پرده‌خوانی، خاطره‌گویی، سرودخوانی، معرفی کتاب، شخصیت و سرزمین، نقاشی گروهی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های کانون استان تهران در این گردهمایی بود.

دوستان عزیزم تعزیه حضرت علی‌اکبر و پرده‌خوانی دو طفلان مسلم امروز دوشنبه 1 مرداد از ساعت 13 تا 15 و روز سه‌شنبه 2 مرداد از ساعت 18:30 تا 20 در سالن غدیر اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =