کد خبر: 328434
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
فراخوان پویش عکاسی «از کارون تا فرات» منتشر شد

پویش عکاسی «از کارون تا فرات» به همت کانون پرورش فکری استان تهران به‌صورت سراسری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون استان تهران به مناسبت ماه محرم، پویش عکاسی «از کارون تا فرات» را با هدف پاسداشت و زنده نگه داشتن فرهنگ و ارزش‌های عاشورایی به‌صورت سراسری برگزار می‌کند.

براساس این خبر، موضوع عکس‌های پویش عکاسی «از کارون تا فرات» شامل محرم در میان هیئت، هیئت کوچک ما، آئین‌ها و نمادهای محرم و رنگ در عاشورا است.

تمام گروه‌های سنی امکان شرکت در این پویش را دارند و پس از بررسی پایانی در هر گروه سنی، ۳ نفر از شرکت‌کنندگان به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است وسیله ثبت دوربین عکاسی یا گوشی همراه است و هر فرد می‌تواند در بخش تک عکس ۵ اثر و در بخش مجموعه عکس تا ۱۰ اثر ارسال کند. همچنین عکس‌ها می‌تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.

آثار ارسالی پس از بازبینی در نمایشگاهی با عنوان «از کارون تا فرات» در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش درمی‌آید و مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را در قالب فایل به روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در برنامه شاد و به شماره ۰۹۰۲۴۰۰۱۳۹۶ ارسال کنند و یا به مربیان و مسئولان مراکز کانون تحویل دهند تا به صورت گروهی ارسال شود.

فراخوان کامل پویش عکاسی «از کارون تا فرات» را اینجا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =