کد خبر: 328536
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
بازدید رئیس شورای ستاد اربعین کانون خوزستان از مرز چذابه

رئیس و دبیر شورای ستاد اربعین کانون خوزستان با حضور در مرز چذابه از امکانات و پایانه این نقطه صفر مرزی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، حبیب آل کرد سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بازدید از مرز چذابه گفت: با واگذاری بخش کودک و نوجوان ستاد اربعین کشور با دستور وزیر کشور به کانون پرورش فکری، بازدید از منطقه صفر مرزی چذابه انجام شد.

وی هدف از این بازدید را بررسی امکانات و برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی به زائران کودک و نوجوان ایرانی و اتباع غیر ایرانی عنوان کرد و افزود؛ مربیان کانون (سفیران کانون) در این ایام با اجرای کارگاه‌های نقاشی، کاغذتا، کاردستی، قصه‌گویی، مسابقه، کتاب‌خوانی گروهی، برگزاری نماز جماعت و ... ارزش‌های اربعین و معارف حسینی را به کودکان و نوجوانان منتقل می‌کنند.

همچنین آل کرد از حضور تماشاخانه سیار کانون در مرز چذابه خبر داد و یادآور شد؛ با همکاری معاونت تولید کانون کشور این خدمت در دستور کار ستاد اربعین در استان خوزستان برای انتقال فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در تعامل با اتباع غیر ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، حبیب آل کرد سرپرست اداره کل کانون خوزستان و بهرام یارزاده دهکردی، معاون فرهنگی استان در ادامه این سفر از مراکز رفیع و بستان بازدید به عمل‌آورده و از نزدیک مسائل و مشکلات این دو مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

بازدید رئیس شورای ستاد اربعین کانون خوزستان از مرز چذابه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =