نشست هم‌اندیشی کمیته کودکان و نوجوانان در کانون سمنان

نشست هم‌اندیشی کمیته کودکان و نوجوانان دومین کنگره سه‌هزار شهید استان با دعوت از اعضا در سالن کوثر کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، یازدهمین جلسه اعضای کمیته کودکان و نوجوانان دومین کنگره بزرگ‌داشت سه‌هزار شهید استان با دعوت از اعضای این کمیته، پیش از ظهر یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس کوثر کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی کمیته کودکان و نوجوانان در کانون سمنان

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون و رئیس کمیته کودکان و نوجوانان کنگره بزرگ‌داشت شهدای استان در ابتدای نشست ضمن قدردانی از دستگاه‌های عضو این کمیته به تشریح برنامه‌های مصوب و جانبی کمیته ازجمله سفر دو تریلی سیار کانون و اجرای تئاتر مناسبتی ویژه مخاطبان کودک و نوجوان، چاپ و انتشار سه اثر داستانی در قالب رمان نوجوان در سطح ملی، طرح و برنامه فهمیده‌های کانون، روند اجرا و پیشرفت فیزیکی برنامه‌ها پرداخت.

نشست هم‌اندیشی کمیته کودکان و نوجوانان در کانون سمنان

خدابخشی اظهار داشت: در این عرصه هرچند عاشقانه قدم برداریم نتایج آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود شاهد خواهیم بود؛ چراکه کار برای شهدا، رزق و روزی است که نصیب ما شده و این نشست برگزار شده تا با خرد جمعی و تشریک مساعی، یک اتفاق نیکی را در حوزه‌ی کودک و نوجوان رقم زنیم.

نشست هم‌اندیشی کمیته کودکان و نوجوانان در کانون سمنان

وی در پایان سخنانش با تأکید بر پایداری نشست‌های هم‌اندیشی و برگزاری منظم آن افزود: از نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته انتظار می‌رود در مباحث کارشناسی، ارائه نظر دهند و میزان و چگونگی کمک و مشارکت خود را در اجرای شایسته و مطلوب فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان اعلام دارند.

نشست هم‌اندیشی کمیته کودکان و نوجوانان در کانون سمنان

در ادامه شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان به‌عنوان مسئول اجرایی کمیته کودکان و نوجوانان، محمدباقر بقاء نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا کاشیان نماینده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، قاسم رئوفی نماینده اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، رسول گلپایگانی نماینده حوزه هنری، شمس‌ضحی دوستمحمدیان نماینده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، زهرا اصفهانیان نماینده شهرداری، نرجس سعدالدین نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، محدثه ابراهیمی نماینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخصوص محتوای کمی و کیفی برنامه‌ها، نحوه‌ی همکاری و...، نظرها و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

نشست هم‌اندیشی کمیته کودکان و نوجوانان در کانون سمنان

گفتنی است، اجرای تلفیقی برنامه‌های کمیته‌های فرهنگی درصورت مشابهت با یک‌دیگر، برگزاری جلسات کمیته کودکان و نوجوانان به‌صورت منظم و ماهیانه، برگزاری تور مقاومت ویژه مخاطبان کودک و نوجوان با هدف معرفی مکان‌واقعه و اقدامات اجرایی زمان جنگ، همکاری دستگاه‌های عضو کمیته ازجمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه‌ی چاپ و انتشار کتاب، برخی از مصوبات این‌جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =