به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است ؛ 

بسمه تعالی 

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون»


هفدهم مردادماه و «روز خبرنگار» که مزین شده به نام شهید«محمود صارمی » فرصتی مغتنم و ارزشمند است به جهت پاسداشت مقام  فرهیختگانی که تجلی تعهد، امانتداری و مسئولیت پذیری اجتماعی هستند.

خبرنگارانی که نقش مهمی در رشد و بالندگی فرهنگ جامعه ایفا می‏کنند و با توجه به نیازهای جامعه با دغدغه مندی و مطالبه گری درجهت رفع نیازها هستند و با انعکاس سریع مطالب بصورت شفاف، دقیق و هدفمند ،پیشران توسعه فرهنگی و اجتماعی در جوامع هستند.

در ضمیر و ذات خبرنگار ؛ هنر نوشتن، ذوق و استعداد، دغدغه مندی و مطالبه گری نهفته  شده است تا خبرنگاران ،لحظه نگاران رویدادها و بشارت دهنده ی فتح و پیروزی و یا کاهنده ی دردی از آلام جامعه باشند.

اینجانب روز خبرنگار را به کلیه فرهیختگان این عرصه به ویژه خبرنگاران عزیز هم استانی که همواره در راه اعتلای فرهنگ و هنر گام بر می دارند تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای خبرنگارانی که با انعکاس اخبار فرهنگی زمینه ساز رشد و پرورش کودکان و نوجوانان این مرز و بوم شده اند کمال تشکر و امتنان را دارم.


                          فاطمه رستگار
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان                                   استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =