کد خبر: 328691
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
بازدید 93
نشست آموزشی سفیران آب در کانون میامی

اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی در نشست آموزشی سفیران آب با راهکارهای درست صرفه‌جویی در مصرف آب آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از برگزاری نشست آموزشی مصرف بهینه آب با همکاری اداره آب و فاضلاب این شهرستان خبر داد و گفت: این نشست در راستای شعار سال به‌منظور فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب، اجرا و با استقبال اعضا و والدین رویه‌رو شد.

نشست آموزشی سفیران آب در کانون میامی

رحیمی افزود: بهمن اصغری کارشناس اداره آب و فاضلاب ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان و نوجوانان و قدردانی از مربیان کانون برای پرداختن به موضوع مصرف بهینه‌ آب، پیرامون چرایی صرفه‌جویی و چگونگی مصرف بهینه آب در فصل گرم تابستان، نحوه ایجاد آب رودخانه‌ها و قنات‌ها، آب‌های زیرزمینی، نحوه تشکیل این آب‌ها، نقش و مسئولیت انسان‌ها در قبال آب به‌عنوان بزرگ‌ترین نعمت الهی و... مطالبی بیان کرد.

نشست آموزشی سفیران آب در کانون میامی

اصغری در پایان سخنانش با تأکید بر این‌که زندگی همه‌ی ما به آب وابسته است از اعضا خواست تا سفیران آب در خانواده‌های خود باشند و از آن، حفاظت و با بستن به‌موقع شیر آب، از هدر رفتن آن جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =