نخستین مهرواره شمال کشور نام دیگر انسان، ماهی‌ست در رامسر برگزار می‌شود

از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری رامسر، نخستین مهرواره شمال کشور « نام دیگر انسان، ماهی‌ست» در رامسر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به گفته فاطمه نعمتی سارخانلو، مسئول کانون رامسر و مدیر اجرایی مهرواره ، در مراسم رونمایی از  پوستر مهرواره « نام دیگر انسان ماهی ست » که با حضور فرماندار رامسر، رییس اداره شهر دوست‌دار کودک ایران، شهردار رامسر ، رؤسای : شورای شهر رامسر، اداره بهداشت و درمان، اداره صنعت معدن و ادارات: آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، اداره بهزیستی، اعضای کودک شورای مشورتی کانون و اصحاب رسانه  در کانون این شهرستان برگزار شد، اجرای این مهرواره شمالی کلید خورد.

 نعمتی افزود: مهرواره نام دیگر انسان ماهی‌ست، ویژه شهروندان کودکان و نوجوانان استان‌های گیلان، مازندران، گلستان بوده و در ۴ بخش: نقاشی، داستان و شعر، عکاسی و سخنرانی در هفته ملی کودک هم‌زمان با عید مبعث حضرت رسول (ص) به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رامسر و شهر دوستدار کودک و امور اجتماعی، فرهنگی،  ورزشی شهرداری رامسر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جایزه ویژه مهرواره به طرح مکتوب و نقاشی از  ایده‌های گردش‌گری و کسب و کار شهرهای شمالی با محوریت موضوعی کودک و نوجوان اهدا می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریورماه می باشد.

بر همین اساس موضوع این مهرواره :  زیستن در حاشیه دریای خزر ، فرهنگ و آداب رسوم، فرهنگ گردشگری- شهری که هست و شهری که می‌خواهم  و شهری که من دوست دارم -   معرفی آثار تاریخی شهر من-  کسب و کارهای کوچک ساحلی با رویکرد کودک و نوجوان  است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های : نقاشی، داستان و شعر – عکاسی و سخنرانی به دبیرخانه این مهرواره در کانون پرورش فکری رامسر ارسال نمایند.

فایل فراخوان 

نخستین مهرواره شمال کشور نام دیگر انسان، ماهی‌ست در رامسر برگزار می‌شود
 

نخستین مهرواره شمال کشور نام دیگر انسان، ماهی‌ست در رامسر برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =