«دفاع مقدس و مقاومت» دو شاخص مهم «گفتمان انقلاب اسلامی»

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «دفاع مقدس و مقاومت» به عنوان دو شاخص مهم «گفتمان انقلاب اسلامی»، نقش مهمی در حفظ و تثبیت نظام دارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیران کل کانون استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

محمدرضا سالاری در این جلسه با اشاره به اهمیت «گفتمان انقلاب اسلامی» در اعتلای نظام و انقلاب گفت: پایبندی به این اصل و پرهیز از نگاه‌های متفاوت در نزد مدیران، می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات در کشور جلوگیری کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه با اشاره به رشادت‌های ایثارگران در طول دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، عنوان کرد: «دفاع مقدس و مقاومت» به عنوان دو شاخص مهم «گفتمان انقلاب اسلامی»، که ریشه در قرآن، تاریخ اسلام و انقلاب دارند، نقش مهمی در حفظ و تثبیت نظام دارند.

وی این دو شاخص را دارای نقش «هدایتگری» دانست و افزود: حفظ یکپارچگی، حرمت و کرامت ملت ایران در گرو حرکت در این مسیر و پایبندی به ارزش‌ها است.

در ادامه سالاری و سردار غلامرضا جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص گسترش همکاری‌ها به ویژه، در زمینه‌های تولید کتاب صوتی و پادکست، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس با محوریت کودک و نوجوان توسط مربیان کانون، برگزاری کارگاه‌های تخصصی شعر، تولید محتوا و حمایت از آثار با موضوع دفاع مقدس از سوی بنیاد، برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه‌ی شاعران و نویسندگان حوزه‌ی کودک و نوجوان، بازدید اعضا از موزه دفاع مقدس و... بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =