«نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی کودکان» بررسی می‌شود

نودوششمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی کودکان» برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست علیرضا رحیمی، مولف، پژوهشگر و مدرس حوزه‌ی تعلیم و تربیت و مهدی کاموس نویسنده و پژوهشگر کتاب‌های دینی حضور خواهند داشت.

تردیدی نیست که سعادت بشر از طریق ارتباط موثر با امور معنادار حاصل می‌شود، زیرا اموری که معنویت و فضایل اخلاقی را در بر می‌گیرند، انسان را به آرامش، رشد و شکوفایی نزدیک‌تر می‌کنند. از آن جا که هدف آموزه‌های دینی نیز همین موضوع است، انتظار می‌رود آثاری که با عنوان ادبیات دینی برای کودکان تولید می‌شود، چنین کارکردی داشته باشند.

شما چه برداشتی از مفهوم ادبیات دینی و آثار دینی برای کودکان و نوجوانان دارید؟ آیا کتاب‌هایی که در حال حاضر با عنوان ادبیات دینی برای کودکان نوشته می‌شوند و رسانه‌هایی که برنامه‌هایی با این عنوان تولید می‌کنند، نقش موثری در بهبود زیست معنوی کودکان و نوجوانان دارند؟

برهمین اساس کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشست مرداد ۱۴۰۲ خود را با موضوع «نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی کودکان» روز دوشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌کند.

کتابخانه مرجع کانون در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق)، مجتمع شهید ملک شامران واقع شده است.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست از طریق فضای مجازی، می‌توانند در اسکای روم به نشانی Live.kpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند.

«نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی کودکان» بررسی می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =