مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی لوح تقدیر وزیر فرهنگ را دریافت کرد

علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی لوح تقدیر وزیر فرهنگ را به زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در بخشی از متن لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به آب‌سوران آمده است: این لوح به پاس خدمات ارزشمند و تلاش‌های جنابعالی در تدوین برنامه‌های نوآورانه، مشارکت جویانه، مؤثر و منسجم و ارائه به هشتمین جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران تقدیم می‌شود.

علیرضا نوروزی در مراسم اهدای این لوح، ارزش تلاش‌های کانون استان را در انتخاب ارومیه به عنوان یکی از ۱۲ شهر نامزد هشتمین دوره «پایتخت کتاب ایران» بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتحاد، همدلی و تعامل بین سازمانی را عامل اصلی این موفقیت عنوان کرد و افزود: رسالت اصلی دستگاه‌های متولی با کسب این عنوان، بسیار خطیر و تأثیر گذار است و باید با دست به دست هم دادن بتوانیم گام بعدی را که انتخاب نهایی ارومیه به عنوان «پایتخت کتاب ایران» است به سر منزل مقصود برسانیم.

مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار، ملحوظ نظر قرار دادن مناطق کم‌برخوردار و توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان را در نیل به اهداف پیش‌روی طرح‌های توسعه‌ی کتابخوانی قابل توجه بر شمرد و خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همانگونه که در مرحله‌ی نخست این طرح پای کار بود، از تمام ظرفیت‌های خود در به ثمر نشستن مرحله‌ی نهایی هشتمین دوره «پایتخت کتاب ایران» بهره خواهد برد.

هشتمین دوره‌ی پایتخت کتاب ایران با شرکت بیش از یکصد شهر ایران کلید خورد که با راه‌یابی ۱۲ شهر ارومیه،  اوز و صدرا از فارس، سمنان، قزوین، کرج، شاهین‌شهر و میمه از اصفهان، رابر از کرمان، فومن از گیلان، سبزوار از خراسان رضوی و آمل از مازندران وارد مرحله‌ی پایانی و انتخاب پایتخت کتاب ایران شد.

مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی لوح تقدیر وزیر فرهنگ را دریافت کرد

مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی لوح تقدیر وزیر فرهنگ را دریافت کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =