کد خبر: 329182
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
بازدید 976
به یاد دختر سه ساله ارباب ...

مراسم سوگواری و عزاداری برای شهادت حضرت رقیه(س) با حضور اعضا و والدین آنها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز کانون پرورش فکری در روز آسمانی شدن حضرت رقیه (س) برنامه‌های مذهبی متنوعی را با حضور کودکان و نوجوانان و والدین آنها برگزار کردند.

شهر مریانج:

مرکز فرهنگی- هنری شهر مریانج برنامه‌ای با عنوان روایتگر کوچک عاشورا با حضور50 نفر از اعضا و مادران انها برگزار کرد که در این برنامه داستان حضرت رقیه سلام الله  توسط خانم مؤمنی سخنران حوزه علمیه برای میهمانان بازگو شد و در ادامه اعضای نوجوان با موضوع درد و دل حضرت رقیه با پدرش به اجرای نمایش پرداختند.همچنین دعای حدیث کسا قرائت شد.

به یاد دختر سه ساله ارباب ...

به گفته سیده سمیه موسوی‌اطهر، مربی مسئول مرکز مریانج هدف از برپایی این مراسم که در ذیل برنامه کودکان عاشورایی است آشنایی کودکان و نوجوانان با هدف قیام امام حسین علیه السلام و نقش کودکان و نوجوانان در انتقال این مفاهیم بوده ونیز  آموزش انفاق از دیگر اهداف برگزاری این مراسم بوده است.

شهرستان اسدآباد:

مرکز اسدآباد به اجرای برنامه‌ای با عنوان "بزرگترین دختر عالم" به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) به معرفی این شخصیت برای کودکان و نوجوانان پرداختند و در این مراسم روخوانی کتاب، خواندن و نوشتن دعا توسط کودکان در کانون پرورش فکری اسدآباد صورت گرفت.

به یاد دختر سه ساله ارباب ...

شهرستان ملایر:

مرکز شماره ۲ شهرستان ملایر به مناسبت شهادت حضرت رقیه‌ (س) بیش از 50 نفر از اعضا بود که در این مراسم معرفی کتاب، نوحه‌خوانی، معرفی شخصیت حضرت رقیه برای اعضا صورت گرفت و در ادامه نیز انیمیشن حضرت رقیه (س) برای آنها پخش شد.

به یاد دختر سه ساله ارباب ...

شهرستان نهاوند:

مرکز 2 نهاوند در روز شهادت دردانه امام حسین (ع) برنامه‌ای با عنوان «دردانه» با حضور گرم کودکان ونوجوانان و والدین برگزار کرد. در این برنامه زیارت عاشورا قرائت شد و سپس حاضرین در مراسم به ساخت دست‌سازه‌ها و بسته‌بندی کردن هدایا برای میهمانان کوچک امام حسین در اربعین پرداختند.

در پایان مراسم عروسک و اسباب بازی‌های اهدایی اعضا برای کودکان نیازمند جمع آوری شد.

به یاد دختر سه ساله ارباب ...

به یاد دختر سه ساله ارباب ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =