کد خبر: 329190
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
بازدید 81
برپایی گردهمایی «دختران حسینی»

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در سوگ حضرت رقیه(س) سفیر کوچک کربلا عزاداری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، گردهمایی «دختران حسینی» با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد و اعضا با خانواده‌هایشان در سوگ حضرت رقیه(س) سفیر کوچک کربلا عزاداری کردند. این گردهمایی در راستای اهداف مشارکت مردمی و تحکیم خانواده و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره ائمه اطهار صبح روز دوشنبه، ۳۰ مردادماه در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

 برپایی گردهمایی «دختران حسینی»

پس از قرائت قرآن توسط امیرعلی قاسمی، سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون ضمن خیر مقدم به عزاداران کوچک امام حسین ، حضور و همراهی مادران اعضا را در چنین برنامه هایی منشأ خیر خواند و مشارکت والدین در امر پرورش کودکان را از برنامه‌های کانون برشمرد. در ادامه شعرخوانی زهرا معقولان، ملیناز زارع و مهرناز ممیزی، خوانش شعر عاشورایی توسط آتنا امامی، نوحه‌خوانی امیرعلی قاسمی و ابوالفضل سلمانی و همخوانی اعضای دختر کانون از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

 برپایی گردهمایی «دختران حسینی»

همچنین کودکان و نوجوانان و مسئولان حاضر با حضور بر تربت پاک شهید گمنام مدفون شده در کناراین مرکز، ضمن گلباران و عطرافشانی و ادای احترام به این شهید، به عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش پرداختند. گفتنی است این برنامه در پیام‌رسان‌های شاد، ایتا و اینستاگرام به‌صورت زنده پخش شد.

 برپایی گردهمایی «دختران حسینی»  برپایی گردهمایی «دختران حسینی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =