ضرورت توسعه خدمات به نسل آینده ساز کشور

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت هفته دولت در پیامی این هفته را گرامی داشت و بر ضرورت توسعه خدمات به نسل آینده ساز کشور تاکید کرد.

هفته اول شهریور ، کـه با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین  و بـه نام هفته دولت نامگذاری شد را بـه همه‌ی دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی کشور تبریک میگوییم. هفته دولت، فرصتی است تا ضمن قدرنهادن به خدمات دولت و همراهی با آن، در توسعه و تقویت این رکن مهم اجتماعی و در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم شریف ایران اسلامی همت گماریم.

یکی از ویژگی های دولت اسلامی، پشتوانه عظیم مردمی آن است. کارگزاران دولت اسلامی، از میان مردم برخاسته و برای خدمت گزاری به مردم وارد عرصه سیاست شده اند.

به فرموده رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله: «حکومت اسلامی، حکومتی است که برای مردم خدمت‌گزار است و باید خدمت گزار باشد».

هفته دولت و روز کارمند را که نشان جاری شدن چشمه‌ی صداقت و فروتنی و تلاش در کالبد انسان های باهمت و وطن‌ پرست است، گرامی می‌داریم.

ضمن تبریک به کارکنان محترم کانون پرورش فکری و کانون زبان استان مازندران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران ملتزم بر این رسالت، تلاش دارد دراستای توسعه خدمات کیفی و کمی خود در حوزه کودک و نوجوان در تربیت نسل آگاه، خلاق و متفکر مبتنی بر اصول  ارزش‌های اسلامی و انقلابی اهتمام ورزد . انشالله

پیام مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت هفته دولت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =